söndag 11 januari 2009

Spinning

Åh vad jag är nöjd med mig själv just i detta ögonblicket. Det där stackars gymkortet som legat oanvänt en längre tid fick se dagens ljus då jag gick iväg till träningscentret och körde ett pass spinning på 45 minuter och innan det gick jag i en step maskin i 20 minuter och satt på träningscykeln i tolv minuter. Hurra! Och man mår ju så bra efteråt också!
Till frukost blev det någon macka med smör, fet yoghurt med honung. Till lunch en skål pasta och till middag köttbullar och morötter och inlagda persikor till efterrätt. Kanske en 1600 kcal totalt. Inte illa! Får försöka hålla den här slanka linjen!

1 kommentar:

Sockiss sa...

hej! jag hejar på dig i kampen mot kilona! det är svårt... men efter ett tag så släpper det... bara man har tålamod! ett tips mot sötsuget är att gå till hälsokostbutik och köpa krom-tabletter... och äta gurka istället för chips och dippa med. det har funkat för mig. kommentera gärna min blogg!